ට්‍රෆ්ෆිච්මොන්සූන් refferel හදාගන්න හැටි දැනගැනීමට

ඉස්සෙල්ලම ඔයාගේ trafficmonsoon account එකට ලොග් වෙන්න .දැන් ටිකක් පිටුවේ පහලටම එද්දී තියෙනවා මෙන්න මේ රූපේ වගේ link එකක්.එක තම ඔයාගේ රෙෆ්ෆෙරෙල් link එක(මේක නම් මගේ එක)

ඔයාගේ රෙෆ්ෆෙරෙල් link එකෙන් කවුරු හරි රෙගිස්ටෙර් උනොත් එය හොයන සල්ලිත් ඔයාට ලැබෙනවා.
එකියන්නේ ඔයාගේ සල්ලිය් එයාගේ සල්ලියි මුදල් දෙගුණ වෙනවා කියන එකනේ(ඔයාගේ referel
 link එකfb post කරලා,මම වගේ බ්ලොග් එකක් හදල එකේ දාල ඔයාට refferel හොයාගන්න පුළුවන්)

ඔයාගේ යටතේ refferel කෙනෙක්  register උනාට පස්සේ  refferel කෙනෙක්ගෙන් එන ආදායම ඔයාට ගන්න නම් තව පොඩි වැඩක් කරන්න ඕනේ.ඔයාගේ ගිණුමට log උනාම තියෙනවා මෙන්න මේ වගේ තැනක්
ඔකේ ඔයාලගේ time eka 0 ඇත්තේ.ඔයා start surfing කින එක ඔබන්න.එතකොට කලින් add බැලුව වගේම යේ add පෙන්නනවා. ඒ වගේ add 10ක් බලන්න ඕනේ දවසට එතකොට තමා ඔයාලගේ රෙෆ්ෆෙරෙල්ගේ සල්ලිත් ඔයාට එන්නේ.ඔයා ඒ add 10 බැලුවම timer runs out කියන එක 24Hrs
ඉදල අඩුවෙන්න පටන් ගන්නවා.ඒ time එක තුල ඔයාගේ referel add බැලුවොඒ සල්ලිත් ඔයාට එකතු වෙනවා, එකයි මන් කිව්වේ දවසට එක පාරක් start surf add 10 k බලන්න one කියලා.හැබැයි මේක කරන්න ඕනේ refferel ඉන්න අය විතරයි.ඒ කියන්නේ ඔයාගේ refferel link එකෙන් register වෙච්ච
අය ඉන්නවනම් විතරයි

ඔන්න ඔක්කම කියලා දුන්නා.ඇතත් රිදෙනවා type
 කරලා.මම ඔයාලට දීල තින්නේ මගේ refferel link එක .එකෙන් register උනොත් ඔයාල හොයන ආදායම මටත් එනවා,බයවෙන්න එපා එකෙන් ඔයාලගේ සල්ලි කියක්වත් අඩු වෙන්නේ නෑ

ඔයාල ඉතින් නිකන් register උනොත් සුද්දෙක්ටනේ සල්ලි යන්නේ.මේ දේවල් කියලා දුන්න එකට උදව්වක් වසයෙන් මගේ refferel link එකෙන් ගිහින් register වෙයි කියලා හිතනවා.ජය ශ්‍රී






Share this

Related Posts

Previous
Next Post »